Existuje více cest, jak někoho něco
učit. Jsou cesty prověřené tradicí
a podložené dobovou metodikou,
ale jsou jistě i takové, které tradiční
pohledy upravují a posouvají metodiku
o další krůček dále. Někdy se i zásadně
mění úhel pohledu, s čímž mohou
mít současníci problém, protože věří
tomu, jak byli vedeni oni, nebo se bojí
nového, které je třeba jen návratem
ke kořenům hry a pedagogiky. To vše
lze nalézt v této knize, která shrnuje
nové i tradiční postupy v uceleném
pohledu na vedení dětí, kterému
říkáme koučování, neboli rozvíjení
potenciálu, který v každém dřímá.
Základní kapitoly pokrývají tato
komplexní témata: rozvoj osobnosti
dítěte, cvičení dovednosti, Jak vést
děti v jednotlivých věkových stupních,
tréninkové koncepce, týmový herní
výkon či základy rozvoje pohybových
schopností, první pomoc apod.